آخرین بروز رسانی: 19ام آبان, 1401

خطا های متداول چرخ راسته دوز جک F4

خطایابی چرخ راسته دوز F4 جک

فروشگاه آنلاین عاصمی فرد

1- خطای    OF

این خطا زمانی اتفاق می افتد که :

الف ) دستگاه به مدت 30 دقیقه روشن بوده ولی هیچ دوختی انجام نشده است و به حالت نیمه خاموش ( استند بای ) تغییر وضعیت داده است.

ب) و یا در صورتی که ولتاژ ورودی کم باشد 

راه کار رفع نقص :

الف ) فشار دادن کلید های (+) و یا (-) برای خروج از حالت استند بای 

ب) ولتاژ دسستگاه را چک کنید.

2-خطای    E1

این خطا زمانی اتفاق می افتد که :

الف ) موتور گیر کرده است

ب) فیش یا دوشاخه برق موتور شل شده یا در آمده است.

راه کار رفع نقص :

الف ) به علت دوخت پارچه سنگین موتور بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته و باید چند دقیقه خاموش و سپس روشن کنید.

ب ) روغن دستگاه چک شود و همچنین فیش و یا دوشاخه برق موتور را بررسی کنید

3- خطای E2

این خطا زمانی اتفاق می افتد که :

کنترل کننده موتور دستگاه غیر طبیعی است.

راه کار رفع نقص :

الف ) بدلیل اینکه موتور بیش از اندازه کار کرده و یا مشکل IGT رخ داده که باید دستگاه روشن و خاموش گردد

ب) فیش و یا دوشاخه برق موتور دستگاه را بررسی کنید

4- خطای E4

این خطا زمانی اتفاق می افتد که :

موقعیت سوزن غیر طبیعی باشد

راهکار های رفع نقص :

الف) بررسی کنید که آیا فیش دستگاه به طور صحیح وصل شده یا سیم کد دار شکسته شده یا خیر

ب) فیش را سفت و یا به طور صحیح قرار دهید

5- خطای E5

این خطا زمانی اتفاق می افتد که :

گارد جلوی سوزن غیر طبیعی باشد.

راه کار های رفع نقص :

الف) فیش های مربوطه را مورد بررسی قرار دهید

ب) برای مدت سه ثانیه دکمه (-) را نگه دارید

6- خطای E6

این خطا زمانی اتفاق می افتد که :

سرعت دستگاه غیر طبیعی می باشد

راه کار های رفع نقص :

الف) فیش یا دوشاخه برق وصل نیست

ب) بررسی کنید که آیا فیش به خوبی وصل شده است

7- خطای E7

این خطا زمانی اتفاق می افتد که :

حفاظت از سر کلید سوئیچ ایمنی

راه کار های رفع نقص :

الف) چک شود که هد (سر) دستگاه ثابت شود

ب) خاموش کردن این عملکرد با فشار دادن دکمه (-) به مدت سه ثانیه

آموزش و خطایابی راسته دوز جک 

آموزش و نکات کاربردی کار با راسته دوز سخنگوی جک

اگر مشکلی داشتید که در این مقاله به آن اشاره نشده است در زیر همین مقاله کامنت بگذارید و یا با شماره های 3274 161 09133274 077 09138744 31 55 - 031 تماس حاصل نمایید

نظر شما برای ما با ارزشه

102 دیدگاه

  1. آریان آبان 29, 1400 در 11:15 ب.ظ - پاسخ

    سلام مهندس وقت بخیر . چرخ جک F4 دارم هنوز یه هفته هم کار نکرده اما گردش روغن انجام نمیشه مشکل از چیه ؟
    لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    • علیرضا عاصمی فرد آبان 30, 1400 در 8:33 ب.ظ - پاسخ

      درود برشما سرعت چرخ را زیاد کنید بدون نخ و ماکو کارکنید تا روغن پاشیده بشه به تمام قطعات چرخ نباید مشکلی داشته باشه

  2. زهرا آبان 17, 1400 در 9:47 ق.ظ - پاسخ

    سلام پایه چرخ جو a4بالا مونده و پایین نمیاد ایراد چیه میشه راهنماییم کنید؟؟

  3. علی اصغر آبان 13, 1400 در 12:17 ق.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشید من چرخ خیاطی f4دارم خطای Eb می ده مشکل از چیه

    • علیرضا عاصمی فرد آبان 20, 1400 در 10:22 ب.ظ - پاسخ

      درود برشما کمپلت چرخ قفل شده قاب ماکو را خارج کنید روغن داخل کمپلت چرخ بزنید بعد از چند دقیقه توپی چرخ را به طرف پشت چرخ حرکت بدین و بدون نخ بالاو ماکو چند دقیقه کار کنید تا سرنخهایی که باعث قفل شدن چرخ شده ازاد گردد و نخ کشی را انجام بدهین و کار کنید

    • هادی آبان 16, 1402 در 2:23 ق.ظ - پاسخ

      داداش مشکلت را فهمیدی منم همین طور شدم چه کنم

  4. سلطانی مهر 24, 1400 در 9:30 ب.ظ - پاسخ

    سلام خسته نباشین.من راسته دوز جک مدل f4 دارم.امروز اون پدالی که پایه رو بالا میندازه زیر چرخ مشکی رنگ.انگار فشار زیاد داده شد در رفت.و پایه رو بالا نمیبره شل شده.به نظرتون میشه درست کرد

  5. Erfan شهریور 4, 1400 در 7:17 ب.ظ - پاسخ

    سلام و‌خسته نباشید چرخ من موقع دوخت سوزن کج میشه و ب سمت چپ متمایل میشه بنظرتون مشکل از چیه

    • علیرضا عاصمی فرد شهریور 8, 1400 در 9:47 ب.ظ - پاسخ

      درود بر شما سوزن چرخ را تعویض و سوزن تا قسمت بالا قرار بگیره مشکلتون حل میشه

  6. طغیانی خرداد 29, 1400 در 5:25 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر. جک f4 خریدیم ولی هنگام کار با فولدر درست نوار روزی نمیکنه. نوار را جمع میکنه یا درست نمیدوزه. مشکل چیه؟؟؟

    • علیرضا عاصمی فرد خرداد 29, 1400 در 9:50 ب.ظ - پاسخ

      درود بر شما فشار پایه چرخ را کم کنید پایه نوار چک کنید زبری نداشته باشه

  7. محمد خرداد 14, 1400 در 5:01 ب.ظ - پاسخ

    سلام من چرخ خیاطی جک f4 دارم چهار روزه خریدم در بین کار سوزن رو دراورد اما بعد متوجه شدم که پیچ سوزن رو محکم نبستم بعد سوزن بعد از مدتی کار کرد محکم گیر کرد بعد که در آوردم کج شده بود ، سوزن رو عوض کردم اما خواستم بدوزم سوزن به کمپلت گیر می کنه باید چه کار کنم
    میشه راهنمایی کنید ؟

    • علیرضا عاصمی فرد خرداد 17, 1400 در 11:28 ب.ظ - پاسخ

      درود برشما سوزن چرخ را تا قسمت انتهای میل سوزن قرار بدهین و درست نصب کنید شیار سرتاسری به طرف پیشانی چرخ سوزن اگر قسمت پایین قرار بگیره به کمپلت گیر میکنه چک کنید

  8. کرد اردیبهشت 16, 1400 در 12:28 ب.ظ - پاسخ

    سلام آقای عاصمی فرد راسته دوز بن هورس دینام سرخود دارم حین کار کردن دینام شکست وتوپی قفل شد(سوزن داخل کمپلتی نموند)صدای ترکیدگی (انگار خازن باشه)از داخل چرخ به صدا درآمد برا یه لحظه کوتاه E01روی صفحه ظاهر شد بلافاصله رفع شد وقفل توپی باز شد وچرخ کار کرد.تعمیر کار که بردم گفت نیازی به باز کردن قسمت کامپیوتر و تعویض هیچ قطعه ای نیست تا زمانی که چرخ کامل ارور بده وقفل کنه اون موقع باید بردشو عوض کرد لطفاًراهنماییم کنین ممنون

  9. wishi اردیبهشت 14, 1400 در 9:35 ب.ظ - پاسخ

    سلام وقت بخیر چرخ من راسته دوز جکِ ، در حالت معمولی اون خط تیره کنار حرف p چند روزه بجای پایین، بالا مونده
    این نشون‌دهنده چیه؟

    • علیرضا عاصمی فرد اردیبهشت 16, 1400 در 1:22 ب.ظ - پاسخ

      درود بر شما موقعیت سوزن نشون میده که سوزن قسمت بالا یا پایین قرار بگیره میتونید موقیعت سوزن را خودتان تنظیم کنید

  10. مرجان فروردین 25, 1400 در 11:24 ب.ظ - پاسخ

    سلام جناب عاصمی فرد
    من حدودا ۲ سال میشه که با چرخ راسته دوزf4 جک کار میکنم چند روزی هست که متوجه شدم موقع دوخت روغن بالا نمیپاشد و به درپوش شیشه ای روی چرخ برخورد نمیکند مگر در سرعت خیلی خیلی زیاد اندازه روغن را از زیر چرخ چک کردم ولی مشکی نداشت.بعضی مواقع هم موقع دوخت صدا میدهد مثل اینکه خوب روغن نمیخورد. آیا مشکلی برای چرخ پیش امده؟
    با چرخ سری دوزی میکنم و مدام استفاده میکنم

    • علیرضا عاصمی فرد خرداد 28, 1401 در 11:40 ق.ظ - پاسخ

      عرض ادب مشکلی ایجاد نمی شود گاهی در سرعت بالا کار بکنید که روغن تمام قطعات را پوشش بدهد